luni, 8 noiembrie 2010

Iubita mea, ti-am cumparat un munte

Constantin Dragomir Iubita mea, ti am cumparat un munte

Vezi mai multe video din diverse



Din marele bazar cu amanunte
Platind cu viata tot ce scump era
Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Pacat ca n-o sa-ncapa-n lumea ta

Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Am fost la targ, dar nu l-am luat pe bani
Are paduri, si rauri, si o punte
In varsta de un milion de ani

Ti l-am adus in brate pan’ la poarta
E urias si stanca lui e grea
Comertul ambulant cu munti se poarta
Dar unde ai sa-l pui, iubita mea?

Ce munte colosal, un munte straniu
Cu porci mistreti, ce canta-n coruri jir
Iar in adanc sunt straturi de uraniu
Si-am dat putin pe el, un chilipir

Si m-am certat cu fel de fel de lume
Caci toti vroiau sa-l ia sa-l duca-n munti
I-am injurat de fapte si de nume
Nu stiu de ce toti oamenii vor munti

Iubita mea, gaseste marea vale
In care sa-l aduc si sa-l rastorn
Si-apoi la nunta regasirii sale
Sa cant ca vanator al lui din corn

Iubita mea, ti-am cumparat un munte
Sa faci cu el ce-oi sti si ce ai vrea
Eu ma retrag in pesteri muribunde
Am dat pe acest munte viata mea ...

Adrian Paunescu

Niciun comentariu: